Nu rezonez şi gata!


Mă doare în cot de piţipoancele care ocupă ecranele televizoarelor şi spun nimicuri, spre încântarea peştilor lor care le vor vinde mai bine că doar, de! sunt vedete.

Mă doare în cot de toţi proştii şi toate prostele care nu au altceva mai bun de făcut decât să cometeze ceva şegat de mine. Îmi trăiesc viaţa aşa cum vreau, fără să dau explicaţii nimănui. Nu îmi pasă de orice cretină, care ani de zile a mirosit vânturi, ce vine acum să îmi dea sfaturi.

Aşa cum îmi este perfect egal dacă Iliescu mi-a luat 20 de ani din viaţă. Am început să devin pasivă la atacurile de nesimţire şi hoţie din jur, pentru că mersul împotriva curentului nu mi-a adus decât prejudicii. Ştiu că fiecare pasăre piere, mai devreme sau mai târziu, pe limba ei.

Ştiu multe lucruri despre oameni care se manifestă pe unde pot – în spaţiul virtual, în media – şi, la un moment dat, le voi face publice. Vreau să le atrag atenţia acelor formatori de opinie – deşi, vai! ce mică e lumea lor şi cât de puţin cunoscuţi sunt de majoritatea oamenilor – că nu îşi pot bate joc la infinit de alţii. Repet, voi face dezvăluiri în cel mai scurt timp. Vom vedea atunci cine râde la urmă…

Până atunci, îi las să creadă că pot fi învinsă! NICIODATĂ!

NU REZONEZ LA MIZERIILE NIMĂNUI! AM VIAŢA MEA ŞI O TRĂIESC DUPĂ PROPRIILE REGULI!

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Nu rezonez şi gata!

  1. anonimvs zice:

    Rasfatzico, sunt 100 % de acord cu tine! ceea ce nu te doboara te intareste, asa ca ……… asteptam de la tine urmatorul pas ! ( evident nu pas parol )

  2. Zadkielix zice:

    Sunt foarte de acord cu tot ce spui , scrii si speri!
    😉

  3. Codin, Buzau zice:

    Desi urmaresc cu interes acest blog, remarc deabia acum aceasta veritabila filipica la adresa pospaiului fudul care domina scena publica. Mi-a placut, subscriu. Da-le peste nas. Vorba lui Blaga :”Mai avem nevoie din cand in cand de cate un mic succes ca sa turbeze imbecilii”.

Lasă un comentariu