Sweet Dreams


Orice om are plăceri, pasiuni, dorinţe – împlinite sau nu ori, poate, în aşteptare. Mie îmi plac, printre altele, cărţile şi ceaiul. Evident, nu vorbesc despre orice fel de carte şi nici despre orice tip de ceai.

Selecţia mea se face, de regulă, după câteva criterii: clasicul „îmi place/nu-mi place”, „îmi creează o anumită stare de spirit”, „îmi vindecă trupul sau previne anumite maladii” şi îmi înviorează spiritul.

De fapt, acest din urmă criteriu este universal valabil în ceea ce mă priveşte.

Astăzi o să vă vorbesc despre un ceai care poate fi băut la orice oră din zi sau din noapte – pentru cei care au insomnii – preţul său nu te arde la buzunare şi, cel mai important, este foarte bun.

Pentru cei care au impresia că voi vorbi aici despre un ceai de tei vin cu precizarea că se înşeală. Este vorba despre ceaiul Sweet Dreams, de la Forsman Tea, distribuit în România de Tea World.

Ingredientul principal al acestui ceai este honeybush şi este condimentat cu flori de iarbă neagră şi ulei de floarea pasiunii.

Celor „neiniţiaţi” într-ale ceaiurilor lumii le spun că Honeybush este o băutură sănătoasă decafeinizată, cu conţinut redus de tanin din Africa de Sud, cu o aromă uşoară asemănătoare mierii. Şi, credeţi-mă, că atunci când am băut acest ceai l-am simţit alunecând pe gât ca un balsam. O senzaţie grozavă. 

De ce ar fi bine să consumăm acest ceai? Simplu: Honeybush conţine mari cantităţi de minerale şi antioxidanţi care, de exemplu, încetinesc procesul de îmbătrânire a pielii. Honeybush îmbunătăţeşte starea stomacului şi calmează mintea. Măcar din acest ultim considerent şi tot ar trebui să vă procuraţi acest ceai, zic eu, că vremurile sunt tulburi. 

Se consumă rece sau fierbinte. Se prepară prin adăugarea unei linguriţe de ceai la o ceaşcă şi se lasă la infuzat în apă fierbinte peste 5 minute.

Rezultă o băutură dulce – nu necesită îndulcire – cu o culoare galben – chihlimbar. Gustul este, aşa cum am spus, plăcut, iar after taste-ul mi s-a părut uşor de tot onctuos, dar într-un sens bun.

Iarba neagră are şi ea proprietăţile ei, având, printre altele, efect antidiareic, diuretic, antiseptic al căilor urinare, sudorific şi antidizenteric.

Minunăţia asta de ceai poate fi achiziţionată, la preţul de 12,50 lei pentru 50 grame, echivalentul a 20 de căni – de pe site-ul Teaworld. Evident, puteţi cumpăra şi mai mult. Mai multe informaţii despre modul în care puteţi intra în posesia acestor ceaiuri găsiţi aici.

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Sweet Dreams

  1. Ioan Palamaru spune:

    Interesant ,acest ceai sincer inca nu ;lam probat , si de aceea am sa-l cumpar !!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Codin, Buzau spune:

    Rasfatzyka, ce te-a apucat? Niste trascau acolo nu mai poti si tu sa ne recomanzi? Ce rau ti-am facut?

    • răsfătzika spune:

      Din categoria: „Cititorii intreaba, redactia raspunde”, va sfatuim, draga cititorule, sa consumati produse naturiste, de preferinta, ceaiuri. In cazul in care doriti ceva mai „strong”, atunci puteti incerca si o bautura cu grade, dar numai dupa ce ati incercat acest ceai. Care poate fi consumat in special seara, pentru a va asigura un somn linistitor.:))

  3. Codin spune:

    Somn zici? Si eu care credeam ca aceste ceaiuri sunt secretul care ii face pe unii sa fie mereu treji, energici, vigurosi, prolifici si cu chef de vata…

Lasă un răspuns

