Hai să emigrăm… Dar cine ne primeşte?


Azi m-am gândit iar la emigrare. Deşi nu ştiu unde, cu ce bani, ce să fac acolo, departe, aş pleca. Îmi doresc din tot sufletul să părăsesc această ţară, plină d elepre, mincinoşi şi bolnavi mintal.

Răsfoind azi ziarele – prost obicei! – a, dat peste un titlu care, umplându-mă de scârbă, m-a determinat să nu mai citesc conţinutul. Cică nişte ţigani cer ajutoare de încălzire, pe motiv că au palat mare.

Nu mă îndoiesc că le vor şi primi. Ce dacă, în ţara asta, sute de copii îngheaţă în case? Ce dacă nu au ce mânca?

Ţiganii să trăiască, nu-i aşa? Ei ne fac cinste, ei ne fac de râsul şi scârba lumii, nu doar a Europei!

Unde să emigrez? Obârşia îmi atârnă de coadă mai ceva ca un cazier pătat. Sunt român şi mi-e ruşine să spun asta.

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

