O faptă bună


Nu mai este un secret pentru nimeni că sunt mare amatoare de ceai. Aşa că astăzi am zis să îmi mai fac nişte rezerve de ceai medicinal. Aşa că m+am dus la un magazin de naturiste din Complexul Obor. Lume multă, fum, miros de grătare, vin şi muzică populară, oameni care dansau, toate astea se petreceau încă dinaintea prânzului. Cu chiu, cu vai, am reuşit să ajung la magazin, unde am găsit o ceată de pensionari care îşi cumpărau ceaiuri medicinale.

Cum stăteam eu, aşa, în faţa rafturilor pline de cutii cu coada şoricelului, nalbă, trei fraţi pătaţi, urzică, muşeţe şi alte minuni ale naturii, văd că o pensionară se apropie de mine şi mă întreabă de ceaiul de sunătoare. I-am dat o cutie cu ceai la plic şi una cu ceai vrac. Evident că românul e ţăran până la moarte, deoarece cutia în care se găsea ceaiul vrac avea punga desfăcută. Cum eu sunt o fire drăguţă, i-am găsit doamnei o altă cutie, sugerându-i că e mai bine să ia ceai vrac decât la plic. Şi chiar m-a ascultat.

E bine să mai faci şi fapte bune, nu? 🙂

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

