Piftie vs parizer sau cum se bat „divele” in amintiri baloase din copilarie.


Cu ceva timp in urma, ca sa arate tarii asteia indobitocite si, pe alocuri, infometate, ce bine e la Monte Carlo, dar si sa dea cu tifla mamelor care nu isi permit sa le dea copiilor lor sa manance fructe de mare si alte asemenea bunatati, cea mai diva dintre dive,scriitoare de succes si iubita lui Dani Otil, Mihaela Radulescu, spunea ca, in copilarie, ea manca… piftie. Nu inteleg nici acum de ce e o rusine sa mananci piftie, dar, cand voi deveni si eu o „diva”, poate voi afla si atunci cu siguranta voi posta pe blog si voi pune afise prin oras in care sa anunt fenomenala descoperire si adevarul din spatele acestor gandiri pline de intelepciune.

Si cum Raduleasca a fost mereu in competitie cu Zana Surprizelor, Andreea Marin, precum si invers, nu se putea ca fosta simpatie a lui Tiriac Senior sa nu isi aminteasca si ea ce „baga la ghiozdan” cand era copil. „Am crescut cu cheia de gât. Am mâncat parizer şi mi-am rupt dinţii în biscuiţii populari, din care se făcea un salam de biscuiţi extraordinar. Salamul de biscuiţi mi-a rămas în minte, şi acum îl mai mâncăm acasă. La fel şi parizerul. Am avut o copilărie minunată, până la un moment dat. Nu regret nimic” – Click.

Frumoase amintiri: dinti rupti si parizer. Dar aflam ca, si acum, Zana consuma cu placere parizer si salam de biscuiti. Presupun ca si Stefan Banica Jr mananca o bucata zdravana de parizer cu paine si mustar intre doua concerte, pe o foaie de ziar, dupa care ragaie puternic si se apuca de cantat.

Eu cred ca Zana a vrut sa le dea si o palma celor care au pus-o pe Raduleasca sa faca reclama la mezeluri, aratand ca, de fapt, ea era cea mai potrivita pentru acel spot…

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

