Alo! Am vazut un maritian! A, era dl Boc intr-o manevra populista?


Un american, in varsta de 68 de ani, a infiintat o linie telefonica la care oamenii care au vazut extraterestri pot suna. „Cum să descrie oamenii astfel de întâlniri, dacă toţi îi descurajează? Un martor trebuie văzut ca pe o sursă de informare şi nu ca pe ceva de care să ne batem joc” Ziare.ro.

Eu cred ca, in Romania, se impune crearea unei asemenea linii telefonice. Si aceasta pentru simplu fapt ca, la cum se transforma politicienii nostri in campaniile electorale, la urmele lasate de populismul lor de fatada, un E.T. s-ar ascunde rusinat si ar fi confundat cu pamantenii.

 

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Alo! Am vazut un maritian! A, era dl Boc intr-o manevra populista?

  1. codin spune:

    M-ati facut curios sa ma uit si eu. N-am vazut nimic. Aruncau unii cu oua dar nu vedeam in cine. Era prea mic, era invizibil sau garzile de corp il protejau cu atata strajnicie?

Lasă un răspuns

