Marean Vanghelie, acest Jimmy Hoffa care este al nostru


Doctorul in lingvistica al patriei, cel care a depasit-o pe Eba la inventat cuvinte, si anume care este Marean Vanghelie, a fost invitat de primarul Washingtonului in Iunaitid Steits of America. ‘Am o invitaţie de la primarul de la Washington. Cred că este o chestie normală între primari. M-a căutat pe Twitter, m-a căutat pe Facebook, poate să vrea să fie prieten cu mine, de ce nu?”, a glumit social-democratul despre fostul ambasador american în Insulele Seychelles, Richard W. Carlson.. citat de Adevarul.

Poate ca, o data cu iesirea lui B. Obama presedinte, si presedintele Washingtonului s-a gandit sa invite niste colorati, nu de alta, dar sa se alieze culorii prezidentiale.

Evident, Vanghelie nu se duce „ca idiotu'” – expresia ii apartine in SUA, ci cu un scop precis: „Deci nu m-a chemat cineva şi mi-a zis «Hai, Vanghelie! Vrei să te plimbi şi tu pân’ la Washington?» Eu nu am făcut parte dintre cei care am fost interesat de a mă plimba pe-afară, doar aşa, ca idiotu’, să mă duc să mă plimb să văd un stat. N-am timp nici măcar pe banii mei personali să mă duc şi nici în concedii n-am fost plecat, pentru că n-am avut timp„, a explicat el.

Marean vrea sa implementeze si in Sectorul 5 niste proiecte ca la Washington. „Încercăm să schimbăm unele lucruri, ca în Washington, la Sectorul 5”. Ca doar nu-i mare scofala. plus ca aia inca au capace de canal, deci un grup de vizitatori romani din Sectorul 5, daca ar merge acolo, ar veni cu niste „felicitari” destul de banoase…

Transformarea Bucurestiului in a doua capitala a SUA este un lucru extrem de usor. Vanghelie poate dormi linistit.

Delirul lui Vanghelie se acutizeaza.

Marian Vanghelie a povestit şi că „dosarul de presă” care se face înaintea oricăriei vizite îl arată ca pe un om care „este între oameni”.

„Şi eu am întrebat la un moment dat «Domne’, dar cum mă prezint?» şi zice «Dumneata eşti un exemplu pentru America, eşti un fel de Hoffa al Americii, un om care eşti cu oamenii şi care poţi să aduci 20.000 de oameni, care poţi să faci multe pentru România. Da, ai şi unele ciudăţenii»”, a expus el.

La final, un indemn pentru Marean Vanghelie: Domnule primar, fiti pe sistem turbo!


Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

