„Perseverand, melcul a ajuns pe Arca lui Noe”. Geoana unde ajunge?


Vi-l mai amintiti pe baiatul ala, care, in urma cu un an, isi declara public dragostea fata de Mihaela? Cu siguranta, fiindca nimeni nu il poate uita pe inegalabilul, unicul si atat Mircea Geoana.

De ce il aduc in atentia publica acum? Simplu: omul s-a suparat rau de tot pe unii care ziceau ca el, Mirciulica, ar vrea sa paraseasca corabia PSD pentru arca PC sau PNL. Iritat peste masura, mai ales ca el avea planuri mari, ascunse bine de ochii lumii, sa aduca partidul pe cele mai inalte culmi, Mirciulica a pus mana pe tastatura si a aratat lumii cum stau lucrurile. Mirciulica se adreseaza, prin postarea de pe blogul personal, oamenilor zdraveni la cap, dupa cum menioneaza: „Nu plec din partidul al carui membru sunt vreme de aproape zece ani. Nu plec din partidul pe care l-am condus vreme de cinci ani si pentru care am adus anul trecut 5,2 milioane de voturi. In calitate de presedinte al PSD am purtat 6 campanii electorale. Cum isi poate imagina cineva zdravan la cap ca as parasi partidul?! Sunt si voi ramane un om de stanga. Am in PSD prea multi colegi, prieteni, oameni pe care ii admir si pe care ii respect. Nu ascund ca am dezamagirile mele, dar acestea nu pot umbri obligatia de a servi interesele celor care isi pun sperantele in Stanga romaneasca.”

Ultimul paragraf este induiosator ca scrisoarea unui copil sarac catre Mos Craciun. „…imi doresc mai mult ca niciodata sa vad cum PSD redevine principalul partid de pe scena politica romaneasca, imi doresc mai mult ca niciodata sa castigam fara drept de apel alegerile, pentru ca Romania nu mai poate rezista mult sub asaltul portocaliu. Imi doresc mai mult ca niciodata ca PSD sa fie un partid puternic, o alternativa adevarata, sa fie partidul care sa aduca raspunsurile ideologice si solutiile care sunt asteptate de la noi.”

Fantezia lui Geoana continua, pana la ultimul punct al postarii – punct ca semn ortografic.

…voi contribui cu toata forta si influenta mea la constructia unei Opozitii unite care sa puna capat monstruosului regim Basescu – Boc, pentru ca romanii merita o sansa la o viata decenta.

Si nu imi doresc toate astea pentru Mircea Geoana. Imi doresc asta pentru zecile de milioane de romani care ne-au votat de-a lungul anilor.”

Pentru noi episoade din PSD, the nest generation?, vizitati http://www.mirceageoana.ro/

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Perseverand, melcul a ajuns pe Arca lui Noe”. Geoana unde ajunge?

  1. Zadkielix zice:

    Induiosator si plin de umilinta (ca sa nu fiu chiar mai aspru, rebel sau sarcastic…)
    Dupa fix un an de la pierderea alegerilor Geoana a dovedit de ce nu putea fi presedinte al Romaniei. Pentru ca nu stie sa faca politica si pentru ca, iertat sa-mi fie, nu-l duce capul. Iar romanii l-au mirosit cumva, in ultima clipa, caci nu Traian Basescu a castigat, ci Mircea Geoana a pierdut.
    Sandramaua securist-comunista nu poate fi darmata decat din interior.Sa fie tocmai acum chiar Mircea Geoana, ultimul care-si va da shut, se va auto-faulta?
    Prin acest punct de vedere el aduce doar unele „servicii” totalei lipse dee transparente si indisolubilei mizeriii…aflate in varful piramidei!
    Iar acum, asa cxum imi place ….sa fiu sincer! CredcCa s-ar fi ales praful de Romania cu un nevolnic in fruntea statului.

Lasă un răspuns

