Sa radem cu Tribunul: „Coşmar: Traian Băsescu a visat că maică-sa îl strînge de gît (?!)”


poza_basescu_la_ultima_ora

În noaptea de luni spre marţi, aflat, probabil, sub puternica impresie a întîlnirii cu vrăjitoarea Cati, de la Mărăcineni, care i-a vorbit cu vocea mamei lui – Traian Băsescu a visat-o pe bătrînă.

A fost un autentic coşmar! Se făcea că femeia care i-a dat viaţă îl strîngea de gît şi striga: „Vezi ce înseamnă să n-ai aer? Aşa o să fie cînd o să iasă lumea în stradă: n-o să ai aer!”
Nefericita creatură s-a trezit lac de apă. Apoi, în zori, i-a povestit Elenei Udrea, la telefon, prin ce momente de groază a trecut.

Copyright Tricolorul

Pe aceasta cale, sper sa aflu si eu ce am visat acum doua nopti, ca dimineata, cand m-am trezit, imi era sete si nu voiam nimic altceva decat limonada. Cred ca oamenii din lumea de dincolo mi-au transmis un super mesaj codat, dar, din pacate, nu pot intelege esenta.

Si un posibil dialog intre Nuti si Traienel:

„Neata, Nuti!”, „Buna dimineata, domnule presedinte!” – nu de alta, dar sa iasa stenogramele ok. „Auzi, fata, ce mi s-a intamplat?” „Ce?” „Am visat-o pe maica-mea”. „Si, ce-i cu asta? Da-ti-i si dvs ceva de pomana”. „Nu, fata! Vezi ce înseamnă să n-ai aer? Aşa o să fie cînd o să iasă lumea în stradă: n-o să ai aer!” asa mi-a zis”.

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sa radem cu Tribunul: „Coşmar: Traian Băsescu a visat că maică-sa îl strînge de gît (?!)”

  1. Zadkielix spune:

    Probabil ca Necuratul si-a batut joc de Mr Traian cu aceasta inselare si cosmar!
    Daca se considera bun-conducator si crestin, ar fi fugit de vrajitori, descantatori etc…
    Dar, asa cum a castigat alegerile, acum 1 an, cu celebra „flacara mov”, investeste si da credibilitate aceswtor sarlatani, ba mai mult, cu acea credinta a omului zdruncinat si fara de orizont povesteste experienta in public…
    O alta gresala, deoarece dusmanii de orice natura il vor specula si vor profita de acest episod realmente ciudat.
    Glmind putin, lacul de sudoare e bine ca l-a ajuns doar in somn…Cine stie ce semn „mistic” o mai fi?
    😀

Lasă un răspuns

