Ceva e putred. Dar nu in Danemarca.


De ce creioneaza PDL portertul presedintelui in 2014? Actualul ministru al Educatiei, Daniel Funeriu, recompensat cu aceasta demnitate publica – adica functie, ca de demnitate nu cred ca poate fi vorba la un om care vede clar cum e lovit un copil si apoi spune, cu nonsalanta, ca totul nu este decat un trucaj – a inceput sa despice firul in patru si sa creeze portretul robot al celui care va putea sa conduca tarisoara spre noi culmi de civilizatie si progres. Daca mai avea cineva dubii, este vorba nu despre SUA sau China, ci despre Romania, loc de basm si grobianism.

Echipa de imagine, care citeaza hotnews.ro, prezinta declaratia celui care are in grija invatamantul romanesc.

,,Nu am reflectat suficient asupra unui subiect mult mai important de fapt: de ce presedinte are nevoie Romania in 2014. Mie nu mi-este clar inca de ce fel de presedinte are nevoie Romania in 2014. Imi este clar ca in 2004 si 2009 Romania avea nevoie de un presedinte ca Traian Basescu, care rupe cu trecutul. Acest lucru era clar. Si care are forta sa rupa cu trecutul, pentru ca si Constantinescu a vrut sa rupa cu trecutul, din pacate nu a avut aceasta forta. Traian Basescu are aceasta forta. Deci, imi este limpede ca Traian Basescu a fost omul momentului in 2004 si in 2009. Nu imi este clar la ora actuala si nu stiu daca ii este clar cuiva de ce fel de presedinte are Romania in 2014

Eu sper ca Romania sa aiba nevoie de un presedinte pe care eu l-as numi de consolidare. Ceea ce facem noi acum este asezarea statului pe o baza sanatoasa, cu foarte multe dureri pentru unii, pentru pescuitorii in ape tulburi ale politicii, care nu se vor mai regasi, care nu pot supravietui in ape cristaline. Daca vom reusi aceasta asezare a statului si vom trece cu bine peste aceasta perioada de turbulente, cred ca Romania o sa aiba nevoie de un presedinte de consolidare, care sa consolideze aceste masuri.

Sa uneasca fortele care trag in aceeasi directie. Cred ca inca acel om nu s-a definit in spatiul public in Romania. Cred ca acel om care sa fie suficient de construit, de consolidat prin puterea demonstrata, nu doar clamata, care sa aiba in spate un grup suficient de consistent, de oameni in puncte cheie de decizie, cred ca acel om inca nu s-a profilat in Romania. Dar nu spun ca nu poate fi unul dintre cei trei. Dar, asa cum a spus-o si presedintele, pentru a conduce o viata ai nevoie si de experienta de viata, si cred ca e un drum lung pana in 2014.”

Intrebarea mea este: de ce isi pun PDL- istii problema viitorului presedinte, cu 3 ani inainte? Oare se intrevede posibilitatea alegerilor anticipate? Sau e adevarat ca Traian Basescu este bolnav si trebuie predata stafeta? Who knows? 

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ceva e putred. Dar nu in Danemarca.

  1. Zadkielix spune:

    Aceasta discutie e intr-adevar antrenanta.
    Nu conteaza cine ar prelua puterea, insa totul ramane o miza deschisa!
    PDL-ul-un partid cu multe pacate, bube si nenumarate jafuri , prin vocea acestui ministru ce s-a „remarcat” prin tergiversarea asumarii legii Educatiei, lanseaza aceste declaratii, din simplul motiv ca sa stam „cuminti si linistiti!”
    Personal imi vine lehamite cand aud de acest „distins” monolit al ministerului ce, asemeni si monolitilui de incompetenta portocalie eterizeaza si are forta de a tulbura haosul existent!
    Sau, consolidarea mult invocata are temei?
    Stau si ma intreb un pic bulversat…” Oare ce masuri si ce mediu consolidat avem?”
    Nu cumva este doar o diversiune, tipic stahanovista?
    Imi pare rau ca eu observ si sufar de anumite scenarii, insa, pe zi ce trece acesti „neica-nimeni” , fara sa vrea ISI ARATA PE DEPLIN MEFIENTA si PROSTIA!
    P.S
    Daca am exagerat cu ceva…sa-mi fie cu iertare! Asa am simtit si am gasit de cuviinta sa am exprim!
    Si vorba aceea, pana in 2014 trebuie sa mai rabdam…
    ” Ori Ei , ORI NOI…”
    🙂

  2. KAZANTZAKIS spune:

    mai consolidezi pe ma-ta, funerariule, ca statul roman l-ati terminat, l-ati adus in pragul disolutiei, ca datoriile pe care le-ati facut, fara sa ne spuneti si pe ce, ne vor arunca in haossul falimentului total. atunci peste cine xxx mai guvernnati cu lacustele voastre portocalii?

Lasă un răspuns

