Cata nesimtire, asa trai bun!…


Pe Adrian Iovan il stiam drept omul care este pilot si sotul sotiei sale, Romanita Iovan, femeia care a incercat asternuturile lui Irinel Columbeanu cu mult inaintea Monicai.

La drept vorbind, niciodata sotul sotiei sale nu mi-a lasat impresia vreunui om plin de delicatete, dar de aici si pana la grosolania de care a dat dovada in declaratia din Cancan e ceva.

„Domnul” Iovan se plange ca, daca i se micsoreaza pensia, va fi nevoit sa traiasca din 400 de lei, bani care, sustine el, ii ajung sa hraneasca de doua ori Mercedesul personal. Spun drept, mi s-a strans stomacul de mila si mi-a venit sa imi donez toti banii acestui om sarman. Mi-am dat seama ca biata faptura, 100 si ceva de kile in viu, nu va mai putea circula.

Ca om al patriei, m-am simtit jignita si de inceputul articolului din ziarul mentionat

Aflat pe lista de disponibilozări, Adrian Iovan trebuie neapărat să semneze un contract de colaborare cu o altă companie aeriană.

Cu alte cuvinte, zecile de mii de oameni care traiesc la limita saraciei in Romania pot muri linistiti, pot indura umilinte! Important este ca Adrian Iovan sa reuseasca sa faca rost de inca un job!

RUSINE! RUSINE! Suntem natia care, dupa ce ca se lasa scuipata, mai zice si saru-mana, daca balele vin din partea unuia ajuns sus!

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cata nesimtire, asa trai bun!…

  1. Zadkielix zice:

    Mda…
    Lasa -l! E atatd e debil „saracul” incat mi-e si mila de el..
    VA AJUNGE SI EL SA DEA SOCOTEALA cat de curand…
    Dumnezeu nu doarme!!!
    🙂

Lasă un răspuns

