Pandora’s, numai pentru toale si erotism


In urma cu ceva timp, am vazut la Realitatea.net categoria Editoriale si opinii Pandora’s. Unde erai indemnat sa te alaturi proiectului. Desi nu imi sta in fire sa aplic la asa ceva, am zis, totusi, sa incerc, macar de curiozitate, sa vad ce iese. Dupa ce am trimis eu doua randulete

From: Rasfatzika . [mailto:rasfatzika@hotmail.com]
Sent: 31 iulie 2010 18:20
To: alexandra.badicioiu@realitatea.net
Subject: vreau sa iau parte la proiect

Buna. Numele meu este Rasfatzika. Ma rog, adevaratul nume e asa de comun si n-a auzit nimeni de el, incat nici nu are rost sa il scriu.

Blogul meu este https://rasfatzika.wordpress.com si doresc sa particip la proiectul Pandora’s.

Daca ma acceptati, dati-mi de stire.

O zi buna,

R
in care spuneam cam ce vreau si le indicam adresa blogului, m-am pus pe asteptat raspuns. Nu mai mult de o zi, doua, pentru ca, din fire, sunt cam impulsiva. Asa ca, daca am vazut ca nimeni nu da nici un semn, am uitat povestea.

Numai ca, atunci cand si ultima circumvulutiuine se intreba de unde e mailul, iata ca mi s-a dezvaluit adevarul: cei de la Realitatea.net imi trimiteau raspuns ca sunt interesati.

„Hei, cu intarziere, dar am intrat pe blogul tau, am citit si mi-a placut. Acum, da-ne si un nume, o bio scurta si un text scris pentru Pandoras.

We frumos,

Alexandra Bădicioiu Matei

Redactor Şef Adjunct Realitatea.NET

Editor Coordonator Pandoras.ro
0727 722 642
alexandra.badicioiu@realitatea.net
http://www.realitatea.NET

Incantata din nou, m-am pus pe scris un text. Pe care il puteti citi mai jos.

De atunci si pana acum, nici un raspuns. Poate fiindca nu am spus cine sunt. Dar asta e tot farmecul, toata povestea. Ideea este – o spun acum pentru ultima oara – ca vreau sa fac din Rasfatzika un brand. Al meu. Un produs. O forma cu fond.

Textul meu nu se incadreaza, am vazut. Eu nu am scris despre barbatii care sunt niste tremurici sau alte asemenea lucruri, nici despre nimicuri care le incanta pe unele reprezentante ale sexului frumos. Nu am scris nici lucruri deosebit de complicate. Consider ca am spus lucrurilor pe nume, onest si fara sa ma ascund dupa cuvinte, asa cum unele femei isi ascund adevaratul chip in spatele fardurilor.

Maruntisul lor, “salvarea” noastra

Ca sa iasa tara din impasul financiar in care tot ei – si inaintasii lor – au adus-o, mai marii patriei s-au gandit sa initieze un fond de solidaritate. Adica un locsor in care, cu mic cu mare, bugetar castrat la salariu, somer sau simplu patriot, sa puna un banut. “Dati un leu pentru Atheneu” a devenit, iata, dati un leu pentru patrie.

Dupa ce s-au batut cu pumnii in piept si au declarat, sus si tare, ca isi vor dona salariile – ca parca lumea mai crede ca un demnitar traieste din leafa si isi face socoteala, lunar, daca ii ajung banii pentru intretinere si cumparauri – cei mai iubiti dintre pamanteni au facut dovada solidaritatii lor.

Site-ul Ziare.com, preluand un articol din cotidianul Gandul, ne arata cat de mare este inima sus mentionatilor si cat de darnici sunt ei. Astfel, intaiul fiu al tarii, presedintele Traian Basescu, dupa ce a donat salariul pe mai, in iulie a uitat sa il mai verse in fondul de solidaritate. Sau, poate, ca orice bugetar sarac si cinstit, a carui familie nu are bani din vanzari anterioare, nu a mai putut dona. Deh! Au crescut preturile!

Cel mai generos este, potrivit jurnalistilor de la Gandul care au avut ca sursa lista pusa la dispozitie presei de Ministerul Finantelor Publice, secretarul de stat din Ministerul Economiei, Claudiu Stafie, un om de afaceri din Piatra Neamt.

Ion Ghizdeanu, presedintele Comisiei Nationale de Prognoza, spune ca a facut aceasta donatie in mod responsabil si in cunostinta de cauza, neuitand sa spuna ca a dat banii in calitate de presedinte al respectivei institutii.

Una peste alta, interesul national continua sa ramana doar o “forma fara fond” cum spunea, in sec XIX, Titu Maiorescu. De atunci si pana acum lucrurile nu au evoluat, cu toate ca avem Academie si avem, acum, si academicieni…

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pandora’s, numai pentru toale si erotism

  1. thevaterror zice:

    ce-au zis astia de la Realitatea… bah daca tiganii cersesc prin Franta si isi fac vila, macar de un Logan ceva tot iese:))

Lasă un răspuns

