Singur pe lume, varianta Videanu Adriean


Nu e simplu sa razbesti in viata daca vii de jos. Dar prin munca, ambitie si tenacitate, reusesti sa ajungi sus de tot. Iata ce ne invata povestea de viata istorisita chiar de Ministrul Economiei si prim vice-preedintele PDL, Adriean Videanu.

Recunosc, de multe pri l-am blamat, parandu-mi arogant, vazand ceasul sau de mii de euro, masina, proprietaile. Dar nu am stitut atunci ca totul a fost obtinut cu munca si ca acest om nu a avut, pracic, cum sa se bucure de cea mai frumoasa perioada din viata unui om, copilaria. „Am fost un om care a muncit foarte mult langa parintii lui. Eram in zona legumicola. Nu mi-a fost rusine sa ma trezesc la 5 dimineata ca sa muncesc. Am plecat de acasa la 14 ani. Nu stiu nici unde am facut liceul nici facultatea”, a declarat Adriean Videanu, citat de Antena3.

Ma gandesc cu groaza cum, de 1 Iunie, cand toti copiii mergeau in parc cu parintii sau faceau desene pe asfealt, el, Adriean, ii privea cu lacrimi in ochi si strangea din dinti, spunandu-si in barba: „Arbeit macht frei”.

Anii au trecut, Aditza s-a facut mare, a intrat la liceu, la facultate, in politica si a inceput sa ocupe functii. Totul prin sudoarea fruntii.

Ce nu inteleg eu este un alt aspect: daca isi ajuta parintii asa de tare, cum a plecat de acasa, fara o vorba, un bilet scris in romaneste si gandit in limba sparga…

Probabil ca le trimitea anual coronita de premiant si, lunar, carnetul de note, la semnat…  Dar, asa cum spunea George Cosbuc: „O lupta-i viata”

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

