Fericirea are chipul tau…


Nu mi-am mai pus cam de multisor problema compasiunii. Adica, daca sint sau nu un om capabil sa ii inteleaga si sa empatizeze cu altii sau, mai pe scurt, daca mi se inmoaie sufletul, mi se stringe stomacul si mi imi vine sa pling cind vreun seaman trece prin clipe grele.

Tocmai cind credeam ca sufletul imi este impietrit, gasesc pe Mediafax o stire care mi-a dat toata ziua peste cap. Am aflat ca Elena Udrea, femeia care lupta, alaturi de colegii portocalii, la binele tarisoarei, trebuie sa dea urgent inapoi banii luati de la banca. Daca nu, ii vor executa bunurile cu care a garantat. Totul din pricina faptului ca afacerile familiei merg prost.

Si atunci, in mintea mea s-a facut lumina. Am inteles ca mizeria in care se zbate mai bine de juma de Romanie este un fleac, iar cei care protesteaza in piata, niste nemernici. Aceasta femeie, care sta si ea in mijlocul furtunii, asemeni bravului comandant Traian Basescu, trebuie ajutata. Mi-am dat seama de neputinta mea. Am implorat Divinitatea sa ploua cu bani, dar Cerurile au ramas surde la rugamintea mea.

Stirea merita citita. Eu nu mai pot continua. Lacrimile mi se impletesc in barba, imi curge si nasul, iar privirea mi se impaienjeneste. Doamne, ocroteste-i pe romani!

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

