Am revenit


Stiu ca sint multi ce care mi-au cintat prohodul. Dar ceea ce nu s-au gindit niciodata si subliniez acest cuvint este ca dupa Prohod vine Invierea. So…

Prea multe nu am a spune. Voi reveni zilele urmatoare cu niste informatii tari despre lipsa de viziune a statului roman si modul deplorabil in care mai-marii tarii gestioneaza relatiile externe.

Un material care, sper eu, macar va ridica semne de intrebare. Multe.

Ceva mai spre sfirsitul saptaminii viitoare veti afla si cum merg treburile prin cultura romaneasca.

Dupa cum vedeti, am o tolba plina de vesti. Si astea sint doar inceputul…

About răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

