O stea fără fond pe cerul Europei


…sau cît ne costă absenţa unui Brand de Ţară? Dincolo de evenimentele din ultimele zile – Congresele PSD şi PNL, ziua de naştere a lui Ion Iliescu – se află, aşezate comod, cîteva concluzii care mi-au stîrnit fiori. Nimic plăcut, vă asigur. Mi-am dat seama de asta doar cînd l-am auzit pe Ion Iliescu la Congres: „Eu nu sînt omul ranchiunii şi ştiţi bine acest lucru… N-am nevoie de nici un fel de titlu, eu am Brand-ul meu…”. Mi-am dat seama că România mea n-are de 20 de ani un autentic Brand, un logo generator de mîndrie, dar Ion Iliescu s-a declarat Brand, tocmai el, sursa calamităţilor de 20 de ani, cele care au permis noului „brand” – Traian Basescu – să se afirme plenar. Omul care a frînat pentru 20 de ani evoluţia pozitivă a României trebuia să devină obligatoriu un Brand. Nu de ţară, ci de continua ei decădere. Rezultatele se văd: guvernul e compus din ignoranţi cu studii superioare şi robocopi cu masterate, ciubucul e la el acasă, la televiziuni ai parte doar de hibrizi generaţi de vulgarul absolut, prin manualele şcolilor suflă vîntul fără viitor pentru tineri, marii directori ce au confiscat economia sînt lacomi după noncalităţi, iar ştabii de la MAE uită mereu că românii din Afară sunt parte din blazonul ţării. Guvernul Boc-Lesa-Lui-Băsescu duce consecvent România spre laboratorul medico-legal al statelor în prag de eşuare. După ce Grecia a devenit înainte-mergător… Guvernul are program pentru Partid, nu şi pentru ţară. Elena Udrea, această plus-valoare a căderii naţionale, contribuie substanţial la Brand-ul negativ al României, la fel ca Radu Berceanu valorosul incompetent al PDL. Puţini îşi dau seama că Berceanu e urmaşul în scaun la Transporturi al aceluiaşi Traian Băsescu, cel care lansase singurul Logo valabil al ţării: „Aici sînt banii dumneavoastră!” Nu în asfaltul etern-plin de gropi, ci în conturile asfaltangiilor-prieteni şi finanţatori ai Preşedintelui României. Sau, cum spunea şi Claudiu Săftoiu, acest Elvis rockăr de Informaţii, „noi, în politică ne-am învăţat să nu manifestăm recunoştinţă niciodată…trebuie să urmeze devirusarea României de virusul Băsescu” (Antena3, 6 martie 2010). Devirusare mai mult decît necesară în această ţară falsificată, cu foarte puţin aur rămas peste rugina FSN-PDSR-PSD-CDR-PDL…

Dacă Ion Iliescu, un hoţ de Revoluţie, este un Brand în România, iar Traian Băsescu e efigia violet (mov, lila) a Stemei Naţionale, atunci nu va mai mira pe nimeni disoluţia în scurt timp a celei mai frumoase ţări din Europa. Păcat că numărul de Lepre politice e atît de mare aici, făcîndu-ne campioni europeni măcar la acest important capitol. Ce este frumos la români? Că sînt uşor de pulverizat.

Sursa foto: Atitudini

Despre răsfătzika

Sunt un om obişnuit. Obişnuit să cârcotească.:)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

